wtorek, 26 maja 2015

Dziś Dzień Matki.....

Dziś Święto naszych cudnych Mam no i nasze bo w końcu my też mamusiami jesteśmy :) 
Z tej okazji wszystkim Mamom, Mamusiom, Mateczkom życzymy wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, pociechy z dzieci, twórczych pomysłów a przede wszystkim cudownych rodzin i wiele miłości dla Was Kochane Mamy
                           
 Dla Was bukiecik 


ciacho 


i najserdeczniejsze życzenia :)

"...A ja kocham moją Mamę, co ma włosy jak atrament, złote oczy jak mój miś i płakała rano dziś..."

takie wspomnienie dzieciństwa i piosenki Majki Jeżowskiej <3 



Piosenka dla Was Mamuśki :) 

Pozdrawiamy 
Zespół KTM

1 komentarz:

  1. Dziękuję:) ja również życzę wszystkim zaglądającym (i nie!) tu mamom wszystkiego, co najlepsze...a przede wszystkim dużo cierpliwości:) No i buziaków i przytulasków swoich pociech:)

    OdpowiedzUsuń