czwartek, 15 października 2015

Literki decoupage jako dekoracja do pokoju dziecka

Tak się złożyło, że całe lato mieliśmy w domu istny plac budowy. Remontowaliśmy, burzyliśmy ścianki, budowaliśmy nowe, malowaliśmy, kafelkowaliśmy itd. Moja 5-latka z okazji "dorastania" i zostania przedszkolakiem dostała swój pokój. Oprócz łóżka, szafy i komody postanowiłam zagospodarować ściankę pomiędzy oknami, która jest zupełnie nieustawna. Nadaje się tylko na jakiś dekor albo powieszenie obrazka. Razem z Mają postanowiłyśmy zrobić jej literki z imieniem metodą decoupage. Jako, że moja pięciolatka uwielbia ze mną tworzyć sama przygotowała materiały do wykonania jej imienia. Miałyśmy literki ze sklejki, klej do decu, serwetki, farby i lakier. Najpierw pomalowałyśmy literki na biało. Potem przykleiłyśmy motyw. Następnie lakierowanie i reszta dekoracji. Cała dekoracja wygląda tak:



 Zapraszam do wykonywania imion razem ze swoimi dziećmi. Pochwalcie się efektami. A Wy, zapraszacie Wasze dzieci do wspólnego wykonywania ozdób do ich pokoików?




1 komentarz:

  1. Śliczne literki i cała ściana - rewelacja! Bardzo mi się podoba! Moja córka to już nastolatka, ma coraz mniej czasu na "zabawy" z mamą:) ale niedawno obszywałyśmy tablicę korkową do jej pokoju, fajnie wyszła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń