czwartek, 8 października 2015

Witamy w naszym gronie :)

Witajcie :)
Dziś mamy niewątpliwą przyjemność powitać w naszym gronie kolejne Twórcze Mamy.
Oddajemy głos dziewczynom:
Ania prowadzi bloga Pracownia na zapiecku.


Witajcie,
Mam na imię Ania, jestem Mamą trzynastoletniej Julki i siedmioletniego Marcina :) Bycie Mamą to między innymi napotykanie na swojej drodze wyzwań stawianych przez pociechy. Dziś ich realizacja jest dużo łatwiejsza niż wtedy gdy sama byłam dzieckiem i moja Mama szyła ubrania nam i naszym lalkom, robiła różnego rodzaju dekoracje, wymyślała przebrania. Teraz ja staram się jak mogę spełniać potrzeby moich dzieci i właściwie wszystko co robię jest związane z dziećmi, rodziną i przyjaciółmi – głównie szydełkuję, od jakiegoś czasu kleję kartki okolicznościowe, czasem szyję ale tak naprawdę gdy zajdzie taka trzeba to chwycę też młotek, pędzel, farby. Z reguły to co robię to nie zaplanowane działania ale rzeczy wynikające z naszych aktualnych potrzeb. Wychodzi mi to pewnie raz lepiej raz gorzej ale każdy zrealizowany pomysł cieszy najbardziej. A radość dzieci jest bezcenna :))
Poza zajmowaniem się domem i rękodziełem prowadzę własną fimę, dużo czytam i gram w siatkówkę i zastanawiam się jak zatrzymać czas.

Mam nadzieję, że moja obecność w Klubie Twórczych Mam będzie inspirująca i dla Was i dla mnie.

Ania

Monika:



 Witam!
To ja Monika, w sieci znana jako MammaMai. Jestem pełnoetatową  mamą dwóch wspaniałych dziewczynek: 5-letniej Mai i 10-miesięcznej Lilki.
Możecie nas zobaczyć na poniższym zdjęciu, które jest jednym z nielicznych w trójkę, bo zazwyczaj to ja fotografuję dziewczynki w różnych codziennych sytuacjach.
Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się od haftu krzyżykowego, potem była biżuteria,scrapbooking i  roczna szkoła florystyczna.  Próbuję też swoich sił w decoupage, a ostatnio zaprzyjaźniłam się z szydełkiem, choć to nie wszystko, czego chciałabym spróbować.
Przydaśków do różnych technik mam w domu tyle, że pół miasta mogłabym obdarować ;-)
Więcej o mnie znajdziecie na blogu Zakątek niezwykłych pomysłów.

Witamy w naszym gronie takze Asię, która prowadzi bloga Moje hafciki i cała reszta. Asia miała już okazję być naszą goscinną projektantką. O Asi możecie poczytać tutaj.

Jednoczesnie miło nam ponownie powitać w naszym gronie Paulinę, która tworzy bloga Malowany Swiat Paulina zdecydowała się wrócić do naszego zespołu . O Paulinie możecie poczytać tutaj.

Niebawem post z informacjami dla naszych goscinnych projektantek.

Pozdrowienia!
Powiekszony zespół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz