wtorek, 20 października 2015

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - "Styl skandynawski"

Witajcie!

Dziś mamy niewątpliwą przyjemność wrócić do wyzwań naszych Gościnnych Projektantek.
Przedstawiam Wam Sarę, która prowadzi bloga Magic is everywhere.

A oto co pisze o sobie Sara:

Witam serdecznie jest mi niezmiernie miło gościć w Klubie Twórczych Mam.
Mam na imię Sara i jak to się mówi, jestem żoną mojego Męża i matką mojego Syna :) 
Rękodziełem zajmuję się chyba od zawsze. Już w dzieciństwie tworzyłam ręcznie robione prezenty dla rodziny ,wtedy bardzo pomocna była mi fantastyczna książka ' Każde dziecko to potrafi' [jeżeli jest jeszcze w sprzedaży to zachęcam do kupna , świetna książka pełna pomysłów, idealna dla twórczych dzieci :)] aktualnie inspiracje czerpię z internetu. 
Moimi największymi jak dotąd pasjami są Haft krzyżykowy, Decoupage i Scrapbooking, nie lubię nudy, dlatego ciągle szukam nowych technik. Swoich sił próbowałam już w filcowaniu, szyciu, Quillingu ,origami i wielu innych :)
Oto kilka moich prac, a po więcej zapraszam na mojego boga 'Magic is everywhere'







Wyzwanie jakie dla Was przygotowałam to 'SKANDYNAWIA'
Oto banerek wyzwania:



Styl skandynawski uwielbiam za prostotę i bliskość natury.
 Kolory dominujące to przede wszystkim biel, szarość i grafit a wykorzystywane materiały są bliskie natury takie jak drewno, len, juta, wełna, wiklina.

Interpretacja tematu dowolna, możecie zainspirować się kolorem, materiałami, wzorami. Przygotowałam dla Was tablicę  z inspiracją, wisior oraz decoupagowe pudełko z jeleniem. 






 Kochani, zobaczcie jaką piękną nagrodę Sara przeznaczyła dla zwycięskiej pracy!



 Prawda, że piękna? Oj, ten uroczy reniferek, co ja mowię? Dwa! ;)

Na dołączenie do zabawy i zgłoszenie prac macie 3 tygodnie.
Do bliższego zapoznania się z zasadami naszych wyzwań zapraszamy tutaj: Zasady wyzwań. 

Życzymy udanego tworzenia :)

Gościnna Projektantka Sara oraz zespół

2 komentarze:

  1. Uwielbiam motyw jelenia! Muszę się zmobilizować i dołączyć do wyzwania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń