piątek, 9 października 2015

Zamiast kwiatka na Dzień Nauczyciela

Już niebawem 14 października - Dzień Edukacji Narodowej, popularnie zwany Dniem Nauczyciela. Zazwyczaj dzieci w podziękowaniu za trud nauczania wręczają nauczycielom kwiatki albo czekoladki. My chciałyśmy Wam dziś pokazać alternatywne, niezobowiązujące upominki, które wywołają uśmiech, będą dowodem na to, że Ci, którzy mają tak duży wpływ na kształtowanie naszych dzieci są dla nas ważni - bo przecież prezenty od serca, choćby najmniejsze są bezcenne.

Monika proponuje słodkie bukiety, które cieszą nie tylko oko ale i podniebienie :)




Radość na pewno sprawi spersonalizowana karteczka:





Kubek też jest zawsze dobrym pomysłem, szczególnie tak pięknie pomalowany jak ten przygotowany przez Paulinę:

Kubeczki przeze mnie przygotowane mają szydełkowe wdzianka:


Można też przygotować podkładki pod kubki lub filiżanki i ładnie je zapakować:


Myślę, że każdy nauczyciel ucieszy się z zakładki do książki.



A tutaj spersonalizowany zestaw od karto_flanej: Okładka na książkę+ zakładka dla nauczyciela(ki) rosyjskiego (mam nadzieję, że jeszcze gdzieś jest nauczany ten piękny język ;)




A jeśli zdecydujemy się na czekoladę to warto ją ładnie zapakować:


 (te zrobiłam z papierów do scrapbookingu)


(a do zrobienia tych wykorzystałam biały brystol oklejony papierem do prezentów :) )

Mam nadzieję, że ta garść inspiracji pomoże Wam w przygotowaniu czegoś wyjątkowego na ten szczególny dzień we wszystkich szkołach i przedszkolach, radość na twarzach nauczycieli gwarantowana! :)) 
A może macie jeszcze inne pomysły? Koniecznie podzielcie się z nami swoimi pracami i pomysłami w komentarzu! 

Pozdrawiamy, życząc miłego tworzenia!

3 komentarze: