sobota, 13 lutego 2016

Podwieczorek # 5 - Koktajle

Witajcie :)
Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem na pyszne, sycące i wartościowe koktajle.
U nas najczęściej dzieciaki wypijają takie na drugie śniadanie ;) rzadko do podwieczorka coś się uchowa...tak rozsmakowali się w koktajlach...

Dziś pomysł na następujące (składniki na ok. 6 porcji)

-KOKTAJL czekoladowo-bananowy z kaszą jaglaną 
(nasz numer 1!!)

-szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
-łyżka ciemnego kakao
-łyżka miodu
-kilka suszonych daktyli
-3-4 banany
-1-2 szklanki mleka (w zależności jaką gęstość chcecie uzyskać)
Wszystkie składniki blendujemy, rozlewamy do szklanek...



-KOKTAJL truskawkowy
Dopóki nie mam dostępu do naszych działkowych truskawek posiłkuję się tymi z kompotu domowego.
Truskawki z kompotu mieszam z gęstym jogurtem naturalnym, dodaję mleko...blenduję.


-KOKTAJL wieloowocowy
W tym konkretnym przypadku: 2 banany, 4 kiwi, pomarańcza, jogurt naturalny i mleko, garść daktyli suszonych.


Koktajlowe love :) dzieciaki dopominają się o dokładki dlatego zawsze staram się robić go tak na ok 6 porcji ;) dla naszej czwórki plus dodatkowe dla maluchów :)





POZDRAWIAMY

Zapraszamy do trwającego wyzwania kolorystycznego KLIK

2 komentarze:

  1. Mmmm pyszności, nic dziwnego że nie można się doczekać podwieczorku. Ja również ostatnio mam "fazę" na koktaile. Mi i mojej rodzince najbardziej przypadł koktail pomaranczowy z pietruszką http://szufladazrelaksem.blogspot.com/2016/01/witaminowy-koktail.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności. Bardzo lubię koktajle - niestety moje dzieci nie :( Kombinowałam z różnymi owocami. Lubią pomagać ale nie pić.

    OdpowiedzUsuń