poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Kocyk temperaturowy #10

Witajcie Kochane!

Kolejny miesiąc zmagań z kocykiem temperaturowym za nami. Pod poprzednim postem dostałyśmy tyko dwa zgłoszenia ... Mam nadzieję, że to chwilowy kryzys. Czas urlopów to, wbrew pozorom nie jest najlepszy moment na dzierganie, szczególnie tak dużego projektu. 
Liczymy więc, że we wrześniu będzie nas więcej :)

Ale tym bardziej gratulujemy dziewczynom wytrwałości! Oto ich prace

kocyk Greenfrog:



fraktal Violki


Nasze klubowe kocyki wyglądają tak:

karto_flanej:


i mój "pstrokatek" z którym wciąż jestem trochę od tyły, ale wciąż gonię ... :) 
Może z pomocnikiem pójdzie szybciej :D






W tym miesiącu chciałyśmy nagrodzić pracę Violki :))

Serdecznie Ci gratulujemy! Do Ciebie polecą 3 motki grantowej włóczki Drops Loves You 8  ufundowane przez sklep welnabawelna.pl 


Wełnabawełna


W przyszłym miesiącu również będzie dla Was niespodzianka!

Zapraszamy więc do dalszego dziergania i linkowania prac. Pod postem znajdziecie żabkę :) 
Ściskamy mocno kciuki za dalsze postępy!

Pozdrawiamy


8 komentarzy:

  1. Piękne kocyki :) szkoda, że nie podjęłam wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam je i podziwiam i jak tylko nie przegapię wpisu to pewnie też dam się w przyszłym roku skusić na robienie go z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woow. jakie śliczne kocyki.
    podziwiam Wasz talent dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Cieszę się bardzo!
    Trzeba mieć wiele wytrwałości, żeby takie kocyki robić. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuudowne sa te Wasze kocyki !!! :)) Kazdy Piekny Wyjatkowy !!! Baardzo mi sie podobaja :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj podziwiam, moze za rok sama sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też żałuję że nie robię z Wami kocyka.
    Śliczny kotek i piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za motki granatowej włóczki - właśnie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń