czwartek, 7 grudnia 2017

Kocyk temperaturowy #14

Czy wiecie, że 11 miesięcy wspólnego dziergania kocyka za nami???

Ale ten czas minął! 

Zobaczcie jak wyglądają kocyki na tym etapie:







fraktal Violki:


I naszej klubowej koleżanki karto_flanej


Mój kocyk musiałam zakończyć, wybrałam wzór i włóczkę które spowodowały, że już w okolicach sierpnia kocyk był wystarczająco duży, ale przede wszystkim jest bardzo ciężki, zrobiony ze 100 % wełny. Długo zastanawiałam się nad tym czy mimo wszystko go kończyć, tym bardziej, że zapas włóczki na cały rok zrobiłam, ale doszłam do wniosku, że rozpoczęłam pracę nad nim aby cieszyć się pierwszym własnym kocem i efekt już osiągnęłam. A z tego co zostało wydziergam kolejny koc, od stycznia ... :))  

Ten ostatni etap wyjątkowo wydłużamy do 15 stycznia, abyśmy mogły zaprezentować wszystkie kocyki w pełnej krasie (gdybyście jednak potrzebowały trochę więcej czasu na wykończenie, proszę dajcie znać w komentarzu)! 
Pamiętacie, że czeka nagroda od sklepu meritamonka.pl - moteczki yarn art jeans w kolorze łososiowym?

Meritamonka


Owocnego dziergania!

Ania


17 komentarzy:

  1. Po takich całorocznych projektach dopiero widać jak ten czas leci... i została nam ostatnia prezentacja - gotowych już prac. Kocyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, już ostatnio chciałam Cię pytać, co z Twoim kocykiem. To teraz już wiemy ;)
    Kocyk kartoflanej - fantastyczny! Te kolory sa piekne :)

    Cieszę się też, ze wydluzylyscie czas ostatniego etapu N pewno do przyda na dopracowywanie koca (u mnie na zszywanie całego w pionie... :o )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, śliczne efekty wspólnego dziergania :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne!
    Moze i ja zacznę dziergać podobny w styczniu:) Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Wasze kocyki ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ตารางคะแนน

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, niesamowite kolory, niesamowitych prac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Melduję, że mój kocyk "juz" skończony! <3 wczoraj udało mi sie go zszyc :) jednak niestety nie zdążyłam za jasnego... więc ze zdjęciami muszę się wstrzymać aż do weekendu :(
    Dobrze widzę, że żabka jest aktywna do soboty, a nie do poniedziałku (15ego?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend zostanie wstawiona nowa, ponieważ żabka może być aktywna tylko miesiąc, a termin sie ostatnio przedłużył.

      Usuń
  10. Kochane, wklejam tu mój link do Fraktala:
    https://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2018/01/fraktal-temperaturowo-12-walka-z-ufo.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładam swój koc:
    https://greenfrog93.blogspot.com/2018/01/koc-temperaturowy-koniec-gotowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja wykańczam...... się nerwowo :D Te nitki w malutkich kwadracikach mnie załamują.... I niestety nie pokażę Wam , co zrobiłam, bo pewnie zabraknie mi czasu..A wyszło całkiem całkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://robotkipodrobinia.blogspot.com/2018/01/temperaturowe-szalenstwo.html

      Usuń