piątek, 17 sierpnia 2012

ostatnio trochę zaniedbałam naszego bloga za co was przepraszam ale jakoś mało czasu było wszystko postaram się nadrobić, ciekawa jestem jak wam idą prace nad nowym wyzwaniem związanym z górami:) bo mi szczerze powiedziawszy tysiące pomysłów do głowy przychodzą i sama nie wiem na co się zdecydować:)  tak jak było pisane na początku już niedługo nowa zabawa i niespodzianka także zaglądajcie do nas:) a teraz pokażę wam co porabiają moje pociechy jak mama tworzy:)

         to zdjęcie sprzed kilku dni jak pomagała mi  moja starsza córeczka nawlekając koraliki

a tak dzisiaj bawią się moje dziewczyny


pierwsze rysowanie


a efekty pracy pokaże innym razem:) pozdrawiam 




6 komentarzy:

  1. hej mamuśki. zapraszam do nowego wątku na kafeteri poświęconego rękodziele. info u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najtrudniej jest utrzymać dzieci na dłuższy czas w jednym miejscu, ale jak coś się spodoba, to potrafią się tym zająć na długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wciąż trzymam pierwsze kolorowanki moich chłopaków :-))
    A co do bloga, to zbliżający się początek roku szkolnego też niestety bardzo absorbuje mnie czasowo...

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę jaka współpraca...fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. córcie będą miały po mamusi talent do tworzenia...hehe nie mogę się już doczekac, kiedy będę mogła z Zosią tak usiąśc i coś razem porobic :)
    Temat sierpniowy-hmm wciąż myślę i mam problem z wyborem, który pomysł zrealizowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczynki słodziaki :)
    A ta górska wędrówka to wcale mi jakoś nie idzie... Wszystko za cienkie mi się do "górskich motywów" wydaje bo uwielbiam góry... :)

    OdpowiedzUsuń