niedziela, 7 kwietnia 2013

Wymianka z okazji dnia dziecka

Z okazji zbliżającego się dnia dziecka organizujemy wzmiankę właśnie dla naszych pociech, wnuków, siostrzeńców i siostrzenic, każdy kto ma jakiegoś szkraba do obdarowania może się zapisac  ..
Zapisy do 30 kwietnia 2013,   a paczuszki mają się znaleźć w domach dzieciaków NAJPÓŹNIEJ 29 maja 2013 - prosimy bardzo o dotrzymanie terminów czasu naprawdę na wysłanie i przyszykowanie jest sporo -
Co ma się znaleść w paczuszce :
- oczywiście jakas zabawka, skrzyneczk, biżuteria, cos co by sie spodobało naszym szkrabom   - moze być recznie zrobione, kupione - 
- koniecznie cos słodkiego wiadomo dzieciaki to wielgaśne łasuchy :D
- i wszytko to co Wam wpadnie do głowy 

w komentarzu prosimy o podanie meila - dzieki któremu skontaktujecie się ze sobą -, oraz o podanie wieku i Imion dzieciaczków 
 1 maja zostana wyslosowane parki wymiankowe

banerek do zapisania 


pozdrawiamy :D

32 komentarze:

  1. To ja jestem pierwsza zapisuję się:
    Ola 12 lat, Marta(Michasia)8 lat adres harmonia(tu ma być małpa klawiatura zbuntowała się)buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysl:) chetnie bym wziela udzial w takiej wymiance -mam 3 bomble wieksze i mniejsze w domku ,ale nie posiadam wlasnego blogu:) .Z przyjemńoscia poogladam co inne dzieciaczki dostaly,milo jest wywolac usmiech na dzieciecej twarzy.Pozdrawiam nieblogujaca annam

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja druga. Kuba 5,5 roku i Grześ 5 miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się piszę ;-) moje chłopaki Marcin 15 i Wojtuś 5;
    barbarasosna74@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. tym bardziej, że Wojtuś tego dnia kończy swoje 5 lat :-)

      Usuń
  5. Ja też się zapisuję. Mateuszek ma 4 latka. Mój mail: mariettaszyje@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie się zapisuję. Mój synek Kubuś ma 15 miesięcy :)Mail: kasia.m24@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się dopisuję z moim skarbem 15 miesięcznym. aleksandra.lidia.b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się z moją Lenką - 20 miesięcy :) weasels.world08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuję się wraz z moimi maluszkami Zosia-15 miesięcy i Antoś-miesiąc :)
    tynka.p84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuje się :-) Daniel 7 lat, Urszulka 3 lata :-) fusikowo@widzew.net / http://fusikowo.blogspot.com; jesli będę miała zrobić Coś dla Twoich dzieci w tej wymiance możesz mi coś zasugerować :-) z rzeczy dostepnych na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się - mój Seweryn ma 7 miesięcy, paulaczekanawene@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się piszmy :) Franek ma 14 miesięcy :)
    minawia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. To i my chętne ; ). Klara - 2 lata. email : wwersjidemo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie znowu weźmiemy udział w zabawie :) Emilia ma 8 lat a Karol 5 :) mail katarzyna_wyroba@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. w takim razie my się zapiszemy:) Beniamin, za moment będzie mu leciał 6 miesiąc :) e-mail: b.benkowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To jeszcze ja :) Tosia, lat 4, e-mail :annabiedronska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie weźmiemy udział z Zosią (21 miesięcy)
    mój e-mail: niki@hot.pl
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. takiej okazji nie możemy ominąć - móc podarować dziecku prezent w taki dzień to przyjemność :D się zapisujemy z prawie 14 miesięczną Jagódką

    OdpowiedzUsuń
  19. no to i my :) Florian 18 miesięcy. erfttali@gmail.com

    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. JA TEZ ZAPISUJĘ MOJE ANIOŁKI BARTEK 8LAT I KINGA 12 LAT.
    wiki0877@onet.eu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się. :) Nie mam własnych dzieci ale mam bratanicę (16 miesięcy) :)
    agnieszek.z@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zapomniałam podać imienia bratanicy - Zuzanna :)
      Przy okazji uprzedzam, że w dniach 27.04 - 6.05 mogę nie mieć dostępu do internetu, dlatego proszę o kontakt ze mną wcześniej albo proszę o cierpliwość, bo odpowiedzieć będę mogła dopiero po powrocie z majówki. :)

      Usuń
  22. To i my chętnie weźmiemy udział. Antoś 8 miesięcy Jaś w czerwcu będzie miał 3 latka. bernadettabolek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się i ja :) babytesterki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisujemy się i my.
    Dzieci Karo-9lat i Piotr-13 lat(on tylko poprosi o coś słodkiego).
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających ;)
    Balerinka

    OdpowiedzUsuń
  25. to i ja się zapiszę
    Konrad 10 lat, Michał i Antoś 4 lata
    mail basia691@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się i ja :) Mam synka Łukaszka ma 6 lat
    mail perelka712@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja sie dopisuje ... Amelka 7 lat Nadunia 3 latka
    pupuncia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja chętnie zapiszę mojego Małego: Jaś 10 miesięcy.
    dominika.nowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń