czwartek, 18 grudnia 2014

Coraz bliżej ŚWIĘTA...kartki świąteczne

Jest wiele tradycji związanych z Bożym Narodzeniem. 
Jedna z takich tradycji to składanie życzeń...
Obecnie życzenia składamy mailowo, telefonicznie lub (o zgrozo!) SMSem posyłamy...
A pamiętacie czasy kiedy ze skrzynki pocztowej wysypywały się kartki pocztowe...takie PRAWDZIWE, PAPIEROWE, grające, świecące ???
Razem z naszymi dzieciakami wzięłyśmy się do roboty, zakasałyśmy rękawy i stworzyłyśmy nieco kartek, które powędrują albo już powędrowały do bliskich i przyjaciół...
Stworzenie własnej kartki to frajda dla dzieciaków i radość osoby obdarowanej, że otrzymała taką kartkę SPECJALNIE zrobioną dla niej. 

A oto kartki i prace nad nimi:

Wiola i jej córki




karto_flana i jej synowie


Święty Mikołaj z workiem prezentów ;)

A tu kartki, które ... ozdobiły świąteczny makowiec:




tynka i jej dzieci (Zosia 3 latka i Antoś 20 m-cy)








Przy okazji - jeśli macie ochotę, możecie się jeszcze przyłączyć do ŚWIETNEJ akcji ROBÓTKA 2014 (klik)


POZDRAWIAMY ciepło i mamy nadzieję, że w tym roku zostaniecie zasypani kartkami z życzeniami świątecznymi

5 komentarzy:

  1. My "niestety" nadal zasypujemy skrzynki innych znajomych-a smsowe zyczenia najczęściej nie sa pisane z mysla o każdym z osobna, tylko jeden wierszyk, bla bla "zyczy janek z wiesia i dziecmi"
    w tym roku dziewczynki juz samodzielnie tworzyły zyczenia, kartki i Mysia sama adresowała koperty do dziadków-jak na 7-latke to całkiem nieźle:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowne "niestety" :) oby takich więcej!! :)
      brawa dla 7latki!! :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja też zdecydowanie wolę te prawdziwe kartki:) Na szczęście do dzieciaków z "robótki" poleciało już parenaście, a do Was:) moje Kochane, wczoraj wyruszyły..mam nadzieję, że zdążą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W większości smsmy, jednak kilka kartek jak co roku wysłałam.
    Ale czemu ja nie wpadłam na pomysł, żeby zrobić razem ze smykiem?? Nie wiem. Tym bardziej, że na tych z kiosku też malował.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój starszy synek(5lat) sam wypisał wszystkie kartki do swoich kolegów z klasy. Kartki do rodziny wykonałam samodzielnie i wysłałam ale do dalszych znajomych będą smsy.

    OdpowiedzUsuń