piątek, 29 września 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Niebieski kocha brąz

W październiku naszą Gościnną Projektantką będzie Ula :) Zobaczcie co ta niezwykle utalentowana osoba napisała o sobie i zapraszam oczywiście do odwiedzenia Jej strony.

W blogosferze znacie mnie, jako Ula K. Jest to moje prawdziwe imię i pierwsza litera nazwiska. Pracuję na pełny etat, a szeroko pojętym rękodziełem zajmuję się w tzw. międzyczasie… pomiędzy pracą, domem, dziećmi i mężem. Od ponad trzech lat prowadzę bloga https://kulskowo.blogspot.com

Haft, jak również inne techniki rękodzielnicze towarzyszą mi od dziecka. Babcia wyszywała haftem płaskim i krzyżykowym. Mama robi na drutach, szydełku i szyje na maszynie. Moja matka chrzestna wyszywa haftem richelieu. Ja pozbierałam od nich wszystkie techniki... Szydełkuję, robię na drutach, haftuję, bawię się papierem i mediami. Jestem testerką wzorów opracowywanych przez Monikę Blezień.

Największą moją miłością jest haft krzyżykowy i świat wróżek.
Fée Bleue, do której wzór opracowała Валерия Касинская. Wyszywałam na płótnie Linda 27ct firmy Zweigart w kolorze ecru. Wzór powstał na podstawie ilustracji J.B. Monge.

 Wróżka Holly, do której wzór opracowała Nora Corbett. Wyszywałam na Aidzie 16ct firmy Zweigart, kolor beżowy. Przy wyszywaniu tego wzoru dokonałam własnego rekordu. Wyszywałam 5 dni i obrazek był gotowy.

Moją miłość do haftu łącze z pasją do scrapbookingu.
Obydwie kartki powstały w wyniku testowania wzoru opracowanego przez Monikę Blezień.



Ostatnio pokochałam prace mixmediowe i przepadłam.

Moja pierwsza mixmedowa praca, która powstała podczas warsztatów z Ewą Szubra. Wtedy zakochałam się w mgiełkach, chlapaniu, brudzeniu… miłością bezwzględną, która trwa…

Temat wyzwania NIEBIESKI KOCHA BRĄZ
Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego i brązu. Te dwa kolory fantastycznie do siebie pasują i w wyniku ich połączenia powstają fantastyczne prace.












Nagrodą jest zmediowana budka i kotek. Do nagrody dodam słodycze i przydasie, które spersonalizuję w zależności od osoby, która wygra.


Zapraszamy bardzo serdecznie do wzięcia udziału w tym  wyzwaniu, a także przypominamy o aktualnie trwających zabawach:
Wyzwanie cykliczne 
Zrobione z Mamą
Zrób sobie ozdobę choinkową
Jesienne wyzwanie 
Kocyk temperaturowy
TUTAJ znajdziecie zasady wyzwań, a oto banerek:




10 komentarzy:

  1. Piękne prace Ula i świetny temat wyzwania! Też lubię takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna cudownie utalentowana osoba ☺świetny temat. Mam nadzieję, że zgłosi się wiele osób z fantastycznymi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace Uleńko :) Jesteś bardzo utalentowana :)
    Świetny temat wyzwania :)Przyznam,że to moje jedno z ulubionych połączeń kolorystycznych :) Niebieski + brąz to para idealna :)
    Jeśli zdążę,to dołączę do wyzwania,ale nie obiecuję,bo czasu mam tyle co kot napłakał :( Pozdrawiam Cię serdecznie oraz cały zespół KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycasz wielorodnością technik i pracami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia Ty wiesz, że uwielbiam Twoje prace :**** a już w haftach wróżek jestem zakochana :) Świetny temat na wyzwanie :) coś się wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy temat, i dla mnie niecodzienne połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam zgłosić swoją pracę a nie widzę żabki https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1938765279703664&id=100007106315612&set=a.1854783134768546.1073741834.100007106315612&fs=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń