poniedziałek, 4 września 2017

ZRÓB SOBIE OZDOBĘ CHOINKOWĄ - czteromiesięczne wyzwanie specjalne #1

Z początkiem roku szkolnego przychodzimy do Was z kolejną propozycją wspólnej zabawy. 
Wiemy, że myślami jesteście jeszcze na nadmorskich plażach
i wśród górskich szlaków, ale może skusicie się z nami pobawić? 

W końcu, jeśli dzieci wracają do swoich szkolnych obowiązków to może i Wy się zdyscyplinujecie?

Nasza zabawa polega na stworzeniu 12 ozdób choinkowych, które w grudniu zawiesicie na swoim świątecznym drzewku. Każdego miesiąca trzeba zrobić 3 ozdoby w dowolnej technice (3 we wrześniu, 3 w październiku, 3 w listopadzie i 3 w grudniu). Warunek jest taki, można zrobić np. 6 gwiazdek podczas trwania zabawy, ale każda musi być inna tzn. wystarczy, że będą się różniły kolorem i już macie zaliczone zadanie. Mogą to być aniołki, bombki, dzwonki, gwiazdki, Mikołaje, grzybki, reniferki, sopelki... co tylko chcecie i można to zawiesić na choince. 
Czas na linkowanie macie do końca miesiąca, potem zaczynamy kolejną odsłonę wyzwania. Dla najwytrwalszej rękodzielniczki przewidujemy nagrodę niespodziankę.

Przedstawiamy Wam nasze inspiracje:

Oto ozdoby karto_flanej:



Monika na styropianowej kuli zrobiła bombki owinięte cienką tasiemką, przyczepioną szpileczkami, dodatkową ozdobą są cekiny:




Wiola natomiast przygotowała pomysłowe ozdoby w czerwieni:


U Ani zagościły pierwsze lniane gwiazdki:


U tynki pierwsze recyklingowe ozdoby z korków po winie:



Natomiast Etoile zrobiła dwustronne zawieszki z papieru:



AsiaB nie mogła się zdecydować, więc powstały:
styropianowa bombka:


papierowa, kolorowa bombka w technice kusudamy:


oraz szydełkowa gwiazdka:


A dla chętnych, którzy zechcą wziąć udział w naszej zabawie - banerek:
Pozdrawiamy
Zespół KTM

13 komentarzy:

  1. To chyba specjalnie dla mnie to wyzwanie 😁 Bedzie wspaniałą motywacją do przyspieszenia robótkowania, bo człowiek tylko myśli, a z działaniem kiepsko 😉
    Piękne prace zrobiłyście 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nieumiejętnie czytałam zasady. Już poprawiłam w poście, są trzy gwiazdeczki w różnych kolorach. Mam nadzieję, że praca będzie zaliczona:)
      p.s. Dziękuję za przypomnienie:)
      Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Pomysł z takim wyzwaniem bardzo mi się podoba:) Ja pewnie pójdę w szydełko:)Mam tylko nadzieję, że czas pozwoli mi na wytrwanie w zabawie do końca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chętnie zabawię:-) Już w zeszłym roku miałam choinkę całą w ręcznie robionych ozdobach i kilka na pewno jeszcze się zmieści;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Myślę że i ja dołączę do zabawy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieć 12 ozdób choinkowych - kuszące :)
    Czy dobrze rozumiem, że np. 3 wrześniowe ozdoby też muszą się różnić między sobą?

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie są dwie ,a trzecia w kolejnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że i ja dołączę do zabawy. Pozdrawiam :-)


    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa :) Przyłączam się

    OdpowiedzUsuń