sobota, 18 listopada 2017

Zrobione z Mamą - CHOINKA

 Zakończyło się wyzwanie "Muchomorek" dziękujemy bardzo serdecznie dzieciom, które wzięły w nim udział. 
Wejdźcie w podane linki i zobaczcie jakie cuda przygotowały nasze pociechy. 
Agata Baran 
Agula 
Violka 
Lady Savage

Zwycięzcami zostali synowie Aguli - Kuba i Dawid, prosimy o kontakt na naszą skrzynkę mailową w celu odebrania nagrody, a to banerek dla chłopaków.



Zapraszamy także do odbioru nagrody- gry planszowej od firmy granna.pl

A teraz przystępujemy do prezentacji listopadowego tematu wyzwania dla dzieci:
Coraz bliżej święta... jak mawia znana reklama chemicznego napoju i ma rację... Do Bożego Narodzenia zostało niewiele ponad miesiąc, dlatego też jak się możecie domyślić przedstawiamy Wam kolejne poniekąd świąteczne wyzwanie:
CHOINKA.

Zobaczcie co przygotowały pociechy naszych projektantek:
karto_flana z synkami (10 i 6 lat) utworzyła takie choinki:




Oto choinki Adasia (7), synka Etoile: zakładka do książki i karteczki, które polecą  do Dzieciaków Starszaków z Niegowa,

 
 

Adaś przy mojej pomocy zrobił też choinkę z pomponików, nie było tak prosto jak myślałam, bo klej magic nie łapał, więc musiałam współpracować przy przyklejaniu drobiazgów klejem na gorąco:


 
 

Na tym jednak nie poprzestaliśmy powstały jeszcze dwie papierowe choinki, pierwsza Adasia, druga Ninki (3latka) , sama przyklejała pomponiki, robiła bombki paluszkami i wyciskała brokatowy klej, ja ramkę udekorowałam, bo praca poleci do Domu Pomocy Społecznej w Niegowie, do całorocznego wielbiciela Świąt Bożego Narodzenia.
 



A to smaczne choineczki Zosi i Antka, dzieci tynki :
 

 

 
 

I choinki papierowe - pierwsze kartki dla Niegowiaków:

oraz papierowa choinka  (jako podstawa korek od wina, kawałki karteczek oraz patyczek od szaszłyków):




Jeszcze banerek i zasady:



I tym razem nagrodę w postaci gry ufundował nasz SPONSOR granna.pl <klik>  W tym poście wielokrotnie wspomniałam o DPS w Niegowie, chodzi dokładniej o akcję ROBÓTKA 2017, która kilka dni temu ruszyła!  Jeśli jeszcze nie znacie "ROBÓTKI" po więcej informacji zapraszamy TUTAJ



POZDRAWIAMY
Zespół KTM  

4 komentarze:

  1. Akcje robótki znam ale dzieki za przypomnienie :) Aguli i chłopcom gratuluje! A choinki zrobiłyście dziewczyny Pierwsza klasa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :), choinka mówicie, no mam kilka pomysł, zobaczymy które uda mi się zrealizować z małym szkrabem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięskim Muchomorkom :)
    Choineczki też urocze.
    Kilka dni temu szukałam wiadomości czy będzie w tym roku Robótka - nie znalazłam. Fajnie, że podałyście link :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszymy że nasze muchomorki zwyciężyły, chłopcy przeszczęśliwi że ich praca zajęła I miejsce.
    Choineczki świetne, każda urocza. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń