poniedziałek, 9 kwietnia 2018

I Komunia Święta - pamiątki oraz podziękowania dla gości

Dzisiaj, kontynuując nasz cykl inspiracji z okazji I Komunii przchodzimy do Was z porcją inspiracji na własnoręcznie wykonane upominki. 
Nie jesteśmy zwolenniczkami robienia z tej uroczystości/sakramentu "małego wesela", dlatego mamy dla Was  skromne i proste pamiątki oraz prezenty od serca, czyli wykonane specjalnie na tą okazję. Wszystko oczywiście to praca naszych rąk.
Zobaczcie jakie pamiątki i kartki proponują dziewczyny z naszego zespołu

karto_flana
wyhaftowała piękną pamiątkę komunijną


przygotowała kartkę z nieco mniej typowym napisem, ale wykonaną specjalnie z okazji I Komunii


wykonała kartkę w eleganckim opakowaniu




Katrin:
przygotowała Anioła z komunijnym obrazkiem



oraz Anioła stróża


Ania z Zapiecka
 zrobiła kartki w pudełeczku w wersji chłopięcej i dziewczęcej

Zdjęcie użytkownika Anna Tritt.

Zdjęcie użytkownika Anna Tritt.

pamiątkę przypominającą ksiażkę:

Zdjęcie użytkownika Anna Tritt.


oraz exploding box:






tynka na takie szczególne okazje wykonuje ikony...





Zrobiła też szkatułkę :
a zwykłe ciasteczka, ozdobione delikatnie lukrem królewskim mogą być podarowane gościom w podziękowaniu za ich obecność na uroczystości...



Etoile zrobiła pamiątkowe kielichy:




Telegramy:








I czekoladowniki:



Lola wykonała pamiątkowe zaproszenia pamiątkową kartkę w pudełku i explodingboxa







Przy tym temacie chciałysmy Was zaprosić do LINK PARTY. Jeśli stworzyłyscie pamiątki lub podziękowania dla gości dodajcie link w żabce, z miłą chęcią Was odwiedzimy. 

Pozdrawiamy serdecznie

Zespół KTM



8 komentarzy:

  1. Jestem wciąż na etapie stworzenia zaproszeń komunijnych na komunię mojego syna i podziękowań dla gości. Jak przyjdzie pora to z chęcią podzielę się pracami i wrażeniami z ich tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle inspiracji w jednym miejscu, super :)
    Piękne prace zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje! Ja zrobiłam tylko zaproszenia (już wszystkie są wręczone bo komunia na samym początku maja). W ramach podziękowań będziemy zamawiać ciastka. A jeśli chodzi o pamiątki to nie wiem czy będę jakieś robić. Na razie myślę głównie o pelerynce (prawie gotowa), rękawiczkach i wianku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko przepiękne, ale najbardziej wpadł mi w oko anioł z komunijnym obrazkiem - boski.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tworzą się tylko zaproszenia, komunii żeby zrobić pamiątkę w tym roku brak.
    Piękne inspiracje, świetna ta pamiątka wyhaftowana. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnóstwo pięknych inspiracji!!! U mnie w tym roku nikt w otoczeniu nie przyjmie tego sakramentu po raz pierwszy wiec w tym temacie tworzyć nie bede, dopiero za rok...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace:) Szkoda, że nie można linkować innych komunijnych tworków;) ja mam obecnie tylko kielich z papierowej wikliny

    OdpowiedzUsuń