środa, 11 kwietnia 2018

Podróże małe i duże- Kolejkowo Gliwice

Do Gliwic z miejscowości w której mieszkam mam jakieś 35 minut drogi autostradą, dlatego po wielu  reklamach wyskakujących mi na mediach społecznościowych postanowiliśmy  z mężem  zabrać dzieci do Kolejkowa. Początkowo miałam małe obawy, ponieważ moje dziewczynki to psiary i kociary i nie do konca byłam przekonana czy pociągi przypadną im do gustu. Na szczęście pomyliłam się. Dziewczynkom i nam rodzicom bardzo się tam podobało! Kolejkowo usytuowane jest na terenie Centrum Handlowego Plejada, dlatego jeśli Wam się nie spodoba, w co szczerze wątpię, zawsze możecie wyskoczyć na sklepy czy na lody do kawiarni w Plejadzie. 

Kolejkowo to największa makieta kolejowa w Polsce! Na makiecie znajdują się autentyczne budynki z kilku śląskich miast między innymi Rudy Śląskiej czy Gliwic. To makieta, gdzie zmieniają się pory dnia w odstępach ok.9 minutowych. Można na niej zobaczyć nie tylko jeżdżące pociągi, ale też plywające statki czy samochody. Czasem nawet pada deszcz! 
Oto kilka zdjęć  z naszego wypadu:











Jeżeli więc nie wiecie, co zrobić z niedzielą potwierdzam raz jeszcze, że wybrać się do Kolejkowa warto!

Pozdrawiam serdecznie, 
Monika

3 komentarze: