poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki "Mieszkańcy łąki"

Witajcie u progu majówki, dziś prezentuję Wam kolejną niezwykle utalentowaną osobę, która będzie gościć na naszym blogu. Zobaczcie co Asia napisała o sobie, mam nadzieję, że w ciągu tego niezwykle długiego weekendu nie zapomnicie o rękodziele, a może nawet uda Wam się dołączyć do naszych zabaw.



Witam serdecznie!
Bardzo cieszę się, że to właśnie ja zostałam wybrana gościnną projektantką maja w Klubie Twórczych Mam.
Mam  na imię Joanna, z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, 
pracuję w szkole. Wychowuję dziewięcioletnią Córkę, 
wkrótce znów zostanę mamą.

Rękodziełem zajmuję się już od dziecięcych lat.  To moja pasja i hobby; sposób na spędzanie czasu wolnego, odstresowanie się i wyrażenie siebie. Uwielbiam haft (zwłaszcza krzyżykowy) szydełkowanie, szycie, głównie patchworków, decoupage, ostatnio zauroczył mnie sutasz. Projektuje również i wykonuję gorsety do strojów krakowskich.
Prowadzę bloga  https://6nieborobotki.blogspot.com/
 
Kilka moich prac:





Tematem, który wybrałam to „Mieszkańcy łąki”. Majowa pogoda zachęca do spacerów i pikników na świeżym powietrzu.
Chciałabym, abyście stworzyli prace, których elementem będzie zwierzaczek, jakiego spotkać można w trawie i w kwiatach: barwne motyle, wesołe pszczółki, żuczki czy inne owady; żabki a nawet węże; myszki, jeże i króliki, kolorowe ptaki, hmmm macie pomysł na więcej?
Na początek moja praca: patchworkowa poszewka na poduszkę z haftem żabki. Przygotowałam ją specjalnie na prezent dla osoby która weźmie udział w moim wyzwaniu i jej praca najbardziej mi się spodoba.



Bardzo jestem ciekawa Waszej interpretacji tematu.
Pozdrawiam gorąco i zachęcam do zabawy.


Banerek dla chętnych znajduje się na początku postu. Wyzwanie potrwa do 25 maja.

4 komentarze:

  1. :) Ojej ale śliczna podusia, mam nadzieję ze uda mi się skończyć komplet pościeli dla mojej córki, bo wpasowałabym się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło gościć tutaj, zapraszam serdecznie wszystkich chętnych do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace sliczne :) a podusia zachwyca :) u mnie ostatnio kiepskawo z czasem ale byc moze i ja cos stworze z wiosennym stworzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff, zdążyłam napisać posta z moim łąkowym pomysłem.
    Podziwiam żabkową podusię i całą Twoją twórczość Asiu:))

    OdpowiedzUsuń